Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Nüfuzlu Pazarlama Yoluyla Yapılan Reklamlara Karşı Tüketici Şüpheciliği: Y Kuşağı Üzerinde Keşifsel Bir Araştırma
(Trakya Üniversitesi, 2019)
Sosyal medyada kitlelerietkileyebilme potansiyeli oldukça yüksek olan kişiler tarafından bir ürün ya damarka onayının verilmesi, bir diğer adıyla nüfuzlu pazarlama yoluyla reklam faaliyetiningerçekleştirilmesi; firmaların ...
Türkiye’deki Suriyeli Göçmenlerin İstihdamına Y ve Z Kuşağının Bakışı: Bir Alan Araştırması
(Trakya Üniversitesi, 2020)
Son yıllarda görülen en büyük kitlesel göç hareketi 2011 yılında Suriye’de ki çatışmaların iç savaşa dönüşmesi ile birlikte yaklaşık 13 milyon Suriyelinin evini terk etmek zorunda kalmasıyla başlamıştır. 6 milyon Suriyeli ...