Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Marka Kişiliğinin Algılanması Üzerine Bir Araştırma
(Trakya Üniversitesi, 2015)
Pazarlama literatüründe marka kişiliği ile ilgili çalışmalar, algılanan marka kişiliğinin ölçümünde öncü bir çalışma olan Aaker’in (1997) çalışmasından sonra gittikçe artmaktadır. Marka kişiliği ile ilgili çalışmalar ürün ...
Global Competitiveness Structure of Turkish Economy
(Trakya Üniversitesi, 2015)
Global competition conditions are sharpening and turning into more complex structure in the world economy. Under the highly competitive conditions, Turkish economy needs to increase her competitiveness against the closest ...
Muhasebecilerin Bilgi Uçurmaya İlişkin Eğilimleri: Sakarya İlinde Bir Araştırma
(Trakya Üniversitesi, 2015)
Bir işletmede etik olmayan bir uygulamanın dış mercilere aksettirilmesi şeklinde ifade edilen bilgi uçurma son yıllarda üzerinde tartışılan önemli konulardan biri haline gelmiştir. Ülkemizdeki mevcut sistemler ve mevzuat ...
Health Education Planning in Marketing Perspective Using Conjoint Analysis
(Trakya Üniversitesi, 2015)
In this study, it is aimed to determine the relative weights (importance) of the chosen properties of the medical schools according to preferences and demands of the prospective students. The data was collected from the ...
THE SEARCH OF A CAUTIOUS RAPPROCHEMENT? PERSPECTIVES FOR GRECO-TURKISH RELATIONS IN THE CONTEXT OF SYRIZA'S POSITION TOWARDS THE EU
(Trakya Üniversitesi, 2015)
2008 finansal krizinin Avrupa Birliği’nde, özellikle Birliğin bazı güney üyelerinde son derece önemli etkileri olmuştur. Yunanistan’da finansal krizin etkileri kemer sıkma önlemlerinin de katkısı ile derinleşmiş ve bir ...
Suriye İç Savaşı Üstüne
(Trakya Üniversitesi, 2015)
Bu makale Suriye İç Savaşı’na odaklanmıştır ve tarihini, nedenlerini, gelişimini, mevcut durumunu ve olası sonuçlarını anlamaya çalışmaktadır.Makale Suriye nüfusunun etnik, dinsel ve politik kültürünün yapısından bahsetmektedir. ...