Search
Now showing items 1-2 of 2
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN KİTAP VE KÜTÜPHANE KAVRAMINA İLİŞKİN METAFORİK ALGILARI
(2017)
Bu araştırmanın amacı, kitap ve kütüphane kavramına ilişkin ortaokul öğrencilerinin algılarını, metaforlar kullanarak analiz etmektir. Nitel olarak desenlenen araştırmada fenomenoloji (olgubilim) deseni kullanılmıştır. ...
TÜRKÇE DERSİNDE YAZIN EĞİTİMİ SÜRECİNDE KURAMLARDAN YARARLANMA
(2015)
Bu çalışmada, ortaokuldaki Türkçe derslerinde temeli atılan yazın eğitiminde yazın kuramlarından yararlanılması gerektiğine dikkat çekmek amaçlanmıştır. Türkçe derslerinde yazın metinlerinden sıklıkla yararlanılmaktadır. ...