Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Köy Enstitüleri ve Bugünün Okullarında Köy Enstitüsü Felsefesinden Yararlanılması
(2002)
Köy Enstitüleri on üç yıllık kısa bir sürede kendine özgü bir yöntemle köy eğitiminde ve kalkınmasında büyük işler gerçekleştirmiş ve çağdaş uygarlık düzeyine çıkmayı amaçlayan ülkemiz için bir atılım olmuştur. Köy Enstitüleri ...
İlköğretim Dördüncü ve Beşinci Sınıflarda Eğitim Teknolojisi Alanlarının Kullanımı
(2003)
Bu çalışmanın amacı, Edirne ilindeki ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin sınıf içi öğrenme - öğretme etkinliklerinde eğitim teknolojisi alanlarını (özel hedefler, öğretim yöntem ve teknikleri, eğitim teknolojisi ...
İlköğretim Okullarında Hayat Bilgisi Dersi Programlarının Tarihsel Gelişimi
(2002)
Hayat Bilgisi dersi ilköğretim birinci basamakta yer alan temel derslerden biridir. İlköğretimin 1.,2. ve 3. sınıflarında okutulan Hayat Bilgisi derslerinin yerini 4. ve 5. sınıflarda, Sosyal Bilgiler ve Fen Bilgisi dersleri ...
Sosyal Bilgiler Dersi Öğrenme Ortamlarının Yapılandırmacı Özellikler Açısından Değerlendirilmesi: Öğrenci Algıları
(2017)
Bu araştırmada genel olarak sosyal bilgiler dersi öğrenme ortamlarının öğrenci görüşlerine göre yapılandırmacı özellikler açısından değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Bu amaca uygun olarak araştırma tarama modeline göre ...