Search
Now showing items 1-5 of 5
Öğretmen Etkileşim Ölçeği (Öeö) ve Çocuk-Öğretmen Etkileşim Ölçeği (Çöeö) Geçerlik ve Güvenirlik Çalışmaları
(Trakya Üniversitesi, 2021)
Okul öncesi eğitimin niteliği tüm dünyada yaygın olarak 1970’lerden beri araştırılmaktadır. Okul öncesi eğitiminin kalitesinin artırılmasında şüphesiz ki öğretmen en etkili unsurlardan biridir. Öğretmenin okul öncesi dönem ...
Erken Çocukluk Döneminde Bilim, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Becerilerinin Ölçülmesi
(Trakya Üniversitesi, 2021)
The purpose of the current study is to evaluate preschoolers’ Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) skills. In line with this purpose, reliability and validity examination of the C-PALLS+STEM Science, ...
Otizm spekterum bozukluğu olan çocuklara robot tarafından sunulan öğretim uygulamasının çocukların sembolik oyun becerileri üzerindeki ETKİLERİ
(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmanın amacı, Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) olan çocuklara
robot tarafından sunulan ipucunun giderek arttırılmasıyla öğretim uygulamasının
çocukların sembolik oyun becerileri üzerindeki etkilerini incelemektir. ...
Üstün potansiyelli çocukların tespitinde öğretmenler
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Bu araştırma öğretmenler tarafından sınıf ortamında 5-9 yaş arası üstün
potansiyelli öğrencilerin belirlenerek aday gösterilebilmeleri amacı ile yapılmıştır.
Metodolojik araştırma modelindeki bu çalışmanın verileri ...
Okul öncesi dönemdeki çocukların bilişsel işlevleri uygulama performanslarının sosyoekonomik düzeye göre incelenmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada okul öncesi dönemdeki çocukların bilişsel işlevlerinin
uygulama performansının sosyoekonomik düzey değişkenine göre incelenmesi
amaçlanmıştır. Araştırma ilişkisel tarama modelinde tasarlanmış olup ...