Browsing by Author "Durmaz, Hüsnüye"
Now showing items 1-5 of 5
-
5. Sınıf düzeyindeki sorgulayıcı araştırmaya dayalı etkinliklerin beceri ve algı açısından etkinliğinin incelenmesi
Mutlu, Medat; Durmaz, Hüsnüye (Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2021)Sunulan tezde sorgulayıcı-araştırmaya dayalı laboratuvar etkinliklerinin 5. sınıf öğrencilerinin araştırma becerileri, bilimsel süreç becerileri ve fene yönelik sorgulayıcı öğrenme becerilerine etkisinin incelenmesi ... -
Bilim Şenliğinin Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimine ve Öğrencilerin Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Bu çalışmanın amacı bilim şenliği uygulamalarının öğretmen adaylarının fen öğretimine ve öğrencilerin fene yönelik tutumlarına olan etkilerini incelemektir. Bu nicel araştırmada, Fen Öğretimi Tutum Ölçeği öğretmen adaylarına ... -
Bilimsel süreç becerileri odaklı fen ve teknoloji eğitiminin ilköğretim öğrencilerinin bilimsel süreç becerileri,motivasyon,tutum ve başarı üzerine etkileri
Seçkin, Mutlu (Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2012)Çalışmanın amacı, bilimsel süreç becerileri odaklı Fen ve Teknoloji eğitiminin, ilköğretim 7. sınıf öğrencilerinin BSB'leri (Bilimsel Süreç Becerileri), bilimsel tutumları, fen öğrenmeye yönelik motivasyonları ve akademik ... -
Bilimsel Süreç Becerilerini Vurgulayan Öğretimsel Uygulamaların 7. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Tutum ve Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyonları Üzerine Etkisi
Durmaz, Hüsnüye; Mutlu, Seçkin (Trakya Üniversitesi, 2015)The aim of this study was to investigate the effects of the instructional intervention by emphasizing science process skills on the 7th grade students’ scientific attitude (SA) and motivation toward science learning (MTSL). ... -
Yapılandımacı yaklaşım yoluyla sosyobilimsel konulara dayalı fen eğitiminin 7. sınıf öğrencileri üzerine etkileri
Seçkin Karaca, Hilal (Trakya Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü, 2019)Sunulan çalışmanın amacı yapılandırmacı yaklaşım yoluyla sosyobilimsel konulara dayalı fen eğitiminin 7. sınıf öğrencilerinin bilimsel düşünme yeteneklerine, yansıtıcı düşünmelerine ve sosyobilimsel konulara bakış açılarına ...