Yazar "Uca Özer, Selda" için listeleme
-
Destinasyon pazarlaması kapsamında marka aşkı ile destinasyon marka sadakatı arasındaki ilişki
Doğan, Ahmet Sercan (Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler, 2016)Marka aşkı; tüketicilerin marka için hissettikleri bağlılığın derecesidir. Bu tez çalışmasında, marka aşkı ile marka sadakati arasındaki ilişki destinasyon pazarlaması kapsamında uygulamalı olarak incelenmiştir. Çalışmada ... -
Enez yöresinin turizm işletmeleri açısından gelişme perspektifleri
Arda, Ufuk Kerem (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)20. yüzyılın ikinci yarısından itibaren tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de turizm sektörü hızla gelişmiş ve birçok kritere bağlı olarak turizm faaliyetleri çeşitlenmiştir. Bir yörenin, değişen ve gelişen turizm faaliyetlerine ... -
Marka performansının, kültürün ve marka kişiliğinin marka sadakati üzerine etkisi : İstanbul’daki beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
Unurlu, Çiğdem (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Küreselleşmenin de etkisiyle günümüz pazar koşullarında tüketici odaklı bir yaklaşımın hâkim olduğu görülmektedir. Tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerini tam olarak karşılayabilmek için işletmelerin kendi tüketicilerini ... -
Turizm işletmelerinde psikolojik yıldırma (Mobbing)
Çalak, Aysun (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Kavram olarak fazla bilinmemesine rağmen, iş hayatında hiç de yabancı olunmayan “mobbing” kavramı işletmelerde psikolojik taciz olarak tanımlanabilmektedir. İşyerinde zorbalık, yıldırma ve duygusal taciz, ya da uluslararası ...