Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • DSpace İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Gür, Duygu" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Mobil Öğrenmenin Öğrencilerin Akademik Başarısı, Motivasyonu ve Tutumları Üzerine Etkisi: Bir Meta Analiz Çalışması
    (Trakya Üniversitesi, 2021) Bulut Özek, Müzeyyen; Gür, Duygu
    Yapılan bu araştırmada mobil öğrenme uygulamalarının öğrencilerin başarısı,motivasyonu ve tutumları üzerindeki etkisini ortaya koymak amaçlanmıştır. Buamaçla veri tabanlarında yapılan tarama sonucunda ulaşılan 66 deneyselaraştırma ile meta analiz çalışması yürütülmüştür. Analiz sürecinde öncelikleyapılacak meta analiz yöntemini belirlemek adına homojenlik testi yapılmış veçalışmaların heterojen olduğu sonucuna ulaşılmıştır. Bu nedenle analizlerderastgele erişim modeli kullanılmıştır. Araştırmada her bir değişken ve her biraraştırma için ayrı olarak Hedge’s g etki düzeyi hesaplanmış, ardından geneletki düzeyleri ve anlamlılık değerleri belirlenmiştir. Yapılan analizlerdenelde edilen verilere göre mobil öğrenmenin öğrencilerin başarısını geniş orandaartırdığı (Hedge’s g=0,882 p lt;0,01), motivasyon (Hedge’s g=0,541 p lt;0,01)ve tutumlarını (Hedge’s g=0,515 p lt;0,01) ise orta düzeyde artırdığı sonucunaulaşılmıştır. Böylece mobil öğrenmenin öğrenmeye katkı sağlayan, öğrencilerinmotivasyonunu artıran bir ortam olarak eğitimde kullanılmasının oldukça yararlıolduğu ortaya koyulmuştur. 

| Trakya Üniversitesi | Kütüphane | Açık Erişim Politikası | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


Edirne, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim