Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Turizm sektöründe ilişkisel pazarlama uygulamaları: Edirne ilinde faaliyet gösteren konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Bu projede; Edirne ilinin merkez bölgesinde faaliyet gösteren otel işletmelerinin ilişkisel pazarlama etkinlikleri araştırılmış olup müşteri sadakati ve müşteri ilişkileri yönetimi anlamında çalışmalarının araştırılması ...
Soğuk savaş sonrası dönemde Bulgaristan
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Soğuk Savaş döneminin sona ermesi Avrupa kıtası açısından gerçek birdönüm noktası olmuştur. Bu dönemin sona ermesiyle birlikte Bulgaristan’da bir dönüşüm süreci gerçekleşmiştir. Bu süreçte ülke,komünizmden parlamente ...
Öğretmenin toplumsal/mesleki rolleri ve statüsü
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin toplumsal/ mesleki rollerinin neler olduğunu buna karşılık toplumda statüsünün ne seviyede bulunduğunu, statüsünü etkileyen faktörlerin neler olduğunu literatür taraması ile ortaya ...
Türkiye’de ve Avrupa’da lojistik uygulamaları
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Türkiye ve Avrupa’daki lojistik oluşumlarını incelediğimizde Türkiye’nin doğu-batı koridorunda önemli bir yere sahip olduğunu görmekteyiz. Fakat bu iki koridorda uçları bağlayan en kısa güzergâh olması Türkiye’nin lojistik ...
Türkiye’deki turizm şirketlerinin nakit dönüşüm sürelerinin altı yıllık analizi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Yirminci yüzyılın sonlarından itibaren, teknolojik gelişmeler inanılmaz bir hızla gelişim göstermeye başlamıştır. Buna paralel olarak rekabet koşulları zorlaşmış, çok uzak ülkelerdeki işletmeler bile birbirlerinin pazarına ...