Ara
Toplam kayıt 29, listelenen: 1-10
Turizm perspektifinde deneyimsel pazarlamanın davranışsal niyetler ve tatmin üzerindeki etkisi : Üçüncü yaş grubu turistler üzerinde bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Ekonomik sununun değişimi ile birlikte maldan hizmete, hizmetten deneyime doğru gelişen süreç, pazarlama anlayışında da değişime neden olmuştur. Bu değişim doğrultusunda ortaya çıkan deneyimsel pazarlama yaklaşımı; geleneksel ...
KOBİ’lerde stratejik planlama ve karar alma sürecinde yönetim bilgi sistemlerinin rolü ve önemi: Edirne’de bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Küresel ölçekte yoğun rekabet ortamı, işletmelerin faaliyetlerini sürdürebilmeleri için gerekli doğru ve zamanında ulaşan bilgi ihtiyacını arttırmaktadır. İşletme yönetimi; gerek stratejik gerekse taktiksel planlarını, ...
Örgütsel kimlik algısının örgütsel muhalefet ile ilişkisi, kişilik özelliklerinin düzenleyici rolü
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Modern dünyamızın çalışma yaşamında kurumlar için en değerli sermaye
çalışanlarıdır. Kurumlar çalışanlarının kişiliklerine, kurumlarını nasıl bir kimlikle
algıladıklarına ve çalışanlar muhalif düşüncelerini sergileyebiliyorlar ...
Etkinlik pazarlamasında sosyal etki algılamasının etkinliğe katılım, tatmin ve sadakat üzerine etkisi: Kırkpınar Festivali örneği
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Etkinlikler, önceleri sıkıntılı günleri unutmak, günümüzde ise eğlenmek ve eğlendirmek için yüzyıllardır yapılan, toplumun ruhunu yansıtan, kimliğini ve imajını ortaya çıkaran, kişilerin boş zaman yarattıkları, deneyim ...
Kişilik özelliklerinin örgütsel intikam niyetine etkisinde örgüt iklimi ve bağlamsal performansın rolü
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Bireyin kişilik özellikleri, yetiştiği çevre şartları ve aile yapısı gibi unsurlar ile şekillenmektedir. Sahip olduğu kişilik özellikleri ile birey, çalışma hayatında bulunduğu ortama anlam katacaktır. Bireyin olumsuz ...
Online müşteri şikayetlerinin veri madenciliği ile incelenmesi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
İşletmelerin var olma sebebi müşterilerdir. Müşterilerin, işletmeler için varlığının sürekli olması ise müşteri memnuniyetinin sağlanmasına bağlıdır. Müşteri memnuniyetinin sağlanmadığı durumda müşteriler, işletmeye bir ...
Presenteeism (işte var olamama) ile algılanan örgütsel destek, korku iklimi ve çalışmaya tutkunluk arasındaki ilişki : Hemşirelere yönelik bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirirken en önemli girdi unsuru insan kaynaklarıdır. İnsan kaynaklarının verimli şekilde değerlendirilmesi işletmelerin başarısı için önemlidir. Özellikle sağlık hizmetinin kalitesinde ...
Kişilik özellikleri ve nostalji eğiliminin marka sadakatine etkisi üzerine ampirik bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
İşletmelerin tüketici davranışlarını etkileyebilmesi ve yoğun rekabetle başa çıkabilmesi için tüketicinin kültürel, sosyal, psikolojik, kişisel özelliklerini göz önünde bulundurması kaçınılmazdır. Tüketici davranışlarını ...
Risk yönetiminde aktife dayalı finansal enstrümanlar ve portföy optimizasyonu
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Portföy optimizasyonunda alternatif aktiflerin etkilerini analiz etmek amacı ile yapılan bu çalışmanın teorik çerçevesinde menkul kıymetleştirme, menkul kıymetleştirme ile oluşturulan aktife dayalı finansal enstrümanlar, ...
Kişilerarası çatışma ile bilgi paylaşımı arasındaki ilişkinin örgütsel sinizm üzerine etkisi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Bu çalışmanın amacı, kişilerarası çatışma ile bilgi paylaşımı arasındaki ilişkinin örgütsel sinizm üzerine etkisini kuramsal ve uygulamalı olarak incelemektir. Alan yazında üç değişkenin birlikte ele alındığı herhangi bir ...