Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Turizm perspektifinde deneyimsel pazarlamanın davranışsal niyetler ve tatmin üzerindeki etkisi : Üçüncü yaş grubu turistler üzerinde bir araştırma
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)
Ekonomik sununun değişimi ile birlikte maldan hizmete, hizmetten deneyime doğru gelişen süreç, pazarlama anlayışında da değişime neden olmuştur. Bu değişim doğrultusunda ortaya çıkan deneyimsel pazarlama yaklaşımı; geleneksel ...
Örgütsel kimlik algısının örgütsel muhalefet ile ilişkisi, kişilik özelliklerinin düzenleyici rolü
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Modern dünyamızın çalışma yaşamında kurumlar için en değerli sermaye
çalışanlarıdır. Kurumlar çalışanlarının kişiliklerine, kurumlarını nasıl bir kimlikle
algıladıklarına ve çalışanlar muhalif düşüncelerini sergileyebiliyorlar ...
Beş büyük faktör kuramının tükenmişlik sendromu ( burnout ) üzerine etkisi ve bir uygulama
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Toplumların ekonomik gelişmesinin o toplumun çalışma kapasitesine sıkı
sıkıya bağlı olduğu günümüzde, serbestleşme, özelleşme ve küreselleşme gibi
kavramlarla önü açılan birleşmeler ve satın almalar gibi endüstriyi ...
Liderlik davranışının çalışanların öznel iyi oluşları ve işe yabancılaşmaya etkisi : Bir alan araştırması
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)
Çalışma ortamında yöneticilerin göstermiş oldukları liderlik davranışları, çalışanları olumlu ya da olumsuz yönde etkileyebilmektedir. Yükseköğretim kurumlarında görev yapan akademik personelin eğitim-öğretim, araştırma, ...
Hekimlerde örgütsel sessizliğin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)
Yapısal eşitlik modellemesi (YEM); belirli bir kurama dayalı olarak, gözlenebilen ve gözlenemeyen değişkenlerin nedensel ve ilişkisel bir model içinde tanımlanmasına dayanan çok değişkenli istatistik bir yöntemdir. Pek çok ...