Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Halka açık işletmelerden muhasebe hile örnekleri ve çözüm önerileri
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Gelişen teknolojik gelişmeler ve sosyo - kültürel yenilikler ile tüketicilerin ihtiyacı değişmiş ve tüketim oranları artmıştır. Bu durumun sonucunda da işletmelerin kazançları giderek artmıştır. İşletmelerin finansman ...
Liderlik tarzlarının örgütsel sessizlik ve tükenmişlik düzeyi üzerine etkisi: Bir alan araştırması
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Çalışmada öncelikle liderlik, örgütsel sessizlik ve tükenmişlik ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Daha sonra liderlik tarzlarının örgütsel sessizlik ve tükenmişlik düzeyi üzerine etkisini araştıran bankacılık sektöründe 680 ...
KOBİ'lerin gerçeğe uygun değer ile finansal raporlanması ve bir turizm işletmesinde uygulama
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Bu araştırma, KOBİ TFRS'de yer alan gerçeğe uygun değerleme yöntemine odaklanmıştır. Çalışmada, bir turizm işletmesi olan ABC Ticaret Limited Şirketi'nin VUK'na göre düzenlenmiş 31 Aralık 2012 tarihli bilançosu, KOBİ TFRS ...
Sosyal medya reklamlarında tüketici algılarının tutum, davranış ve satın alma niyeti üzerine etkisi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Kullanıcıların bilgi ve tecrübelerini paylaştığı sanal bir ortam olarak tanımlanan sosyal medya, son yıllarda teknolojiye paralel olarak yeni iletişim ortamlarının gelişmesiyle birlikte internete yeni bir boyut ...
Marka imajı ve marka güveninin marka sadakati üzerindeki etkileri: Trakya Bölgesi’ndeki kozmetik sektöründe bir uygulama
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
Marka kavramı pazarlama literatürünün en önemli unsurlarından birisi olarak görülmektedir. Bu araGtırmanın amacı marka imajının marka güveni üzerindeki etkisini ve marka güveninin marka imajı ve marka sadakati arasındaki ...