Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Otizm spekterum bozukluğu olan çocuklara robot tarafından sunulan öğretim uygulamasının çocukların sembolik oyun becerileri üzerindeki ETKİLERİ
(Fen Bilimleri Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmanın amacı, Otizm Spektrum Bozukluğu (OSB) olan çocuklara
robot tarafından sunulan ipucunun giderek arttırılmasıyla öğretim uygulamasının
çocukların sembolik oyun becerileri üzerindeki etkilerini incelemektir. ...
Üstün potansiyelli çocukların tespitinde öğretmenler
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Bu araştırma öğretmenler tarafından sınıf ortamında 5-9 yaş arası üstün
potansiyelli öğrencilerin belirlenerek aday gösterilebilmeleri amacı ile yapılmıştır.
Metodolojik araştırma modelindeki bu çalışmanın verileri ...
Okul öncesi eğitim kurumlarında grup ortamlarındaki oyunun değerlendirilmesi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Bu araştırmada okul öncesi dönemdeki çocukların grup ortamlarındaki oyun davranışlarının değerlendirilmesi, oyunla ilişkili değişkenlerinin belirlenmesi ve oyun davranışları ile sosyal yetkinlikleri arasındaki ilişkinin ...
Okul öncesi dönemdeki çocukların bilişsel işlevleri uygulama performanslarının sosyoekonomik düzeye göre incelenmesi
(Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada okul öncesi dönemdeki çocukların bilişsel işlevlerinin
uygulama performansının sosyoekonomik düzey değişkenine göre incelenmesi
amaçlanmıştır. Araştırma ilişkisel tarama modelinde tasarlanmış olup ...
Okul öncesi dönem çocuklarının mizaçları ile akran ilişkileri arasındaki ilişkinin incelenmesi
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Bu araştırma, okul öncesi dönem çocuklarının mizaçları ile akran ilişkileri
arasındaki ilişkinin incelenmesi ile çocukların mizaçlarının ve akran ilişkilerinin
çeşitli demografik değişkenlere göre incelenmesi amaçlanarak ...