Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorDündar, Şahin
dc.date.accessioned2021-11-20T10:10:58Z
dc.date.available2021-11-20T10:10:58Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn1305-7766
dc.identifier.issn2587-2451
dc.identifier.urihttps://app.trdizin.gov.tr/makale/TkRZeE9UQXc
dc.identifier.urihttp://dspace.trakya.edu.tr/xmlui/handle/trakya/5821
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Edirne ilindeki ilköğretim 4. ve 5. sınıf öğretmenlerinin sınıf içi öğrenme - öğretme etkinliklerinde eğitim teknolojisi alanlarını (özel hedefler, öğretim yöntem ve teknikleri, eğitim teknolojisi araç-gereçleri, ölçme değerlendirme) kullanma durumlarını saptamaktır. Araştırmada veri toplama aracı olarak dört bölümden oluşan bir anket kullanılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, öğretmenler her ders için özel hedeflerini belirlemekte ve özel hedeflerden öğrencilerini haberdar etmektedirler. Öğretmenlerin çoğunluğu çağdaş yöntem ve teknikleri bilmesine karşın derslerinde bu yöntem ve teknikleri kullanmamaktadır.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to determine the usage of educational technology sections (objectives, teaching methods and techniques, tools of educational technology, measurement and evaluation) in learning-teaching activities by the primary school teachers of the fourth and fifth grades in Edirne. In the study, a survey which is prepared as four units was used in attaining the data. The results indicated that teachers determine the objectives for each lesson and inform the students of the objectives. Most of the teachers know the contemporary method and techniques, however, they don't use these method and techniques in their lessons.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.relation.ispartofTrakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subject[No Keywords]en_US
dc.titleİlköğretim Dördüncü ve Beşinci Sınıflarda Eğitim Teknolojisi Alanlarının Kullanımıen_US
dc.title.alternativeUsage of the Sections of Educational Tecnology in the Fourth and Fifth Grades of Primary Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentFakülteler, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.identifier.startpage8en_US
dc.identifier.endpage14en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.institutionauthorDündar, Şahin


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster