Ara
Toplam kayıt 32, listelenen: 1-10
Taşımalı ilköğretim uygulaması : (Yasal dayanakları, uygulama süreci işlemleri, uygulama sonuçları)
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
Eğitim, bir ülke insanının geleneklerini ve çağdaş değerlerini kaynaştıran, geçmişle gelecek arasında köprü kuran ve ülkenin kalkınmasını, gelişmesini doğrudan etkileyen bir süreçtir. Bu sürecin en önemli ve vazgeçilmez ...
İmam-Hatip lisesi velilerinin çocuklarını bu okullara gönderme nedenleri ve öğrencilerin gelecek beklentileri
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
ÖZET İmam-Hatip Lisesi öğrenci velilerinin çocuklarını gönderme nedenleri ve öğrencilerin gelecek beklentileri konulu araştırmamda çalışma evreni olarak Edirne, Kırklareli, Tekirdağ, Çanakkale, İstanbul illeri kullanılmıştır. ...
Milli Eğitim Bakanlığı yöneticilerinin kariyer yönelimlerine ilişkin eğilimleri
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Eğitim sistemimizin temelini okullar oluşturmaktadır. Okullar Türk Milli Eğitimin amaçlarına uygun insan yetiştirmekle yükümlüdür. Okulların Türk Milli Eğitim sistemine uygun bireyler yetiştirebilmesi için yöneticilerinin ...
Milli Eğitim Bakanlığı’na bağlı bulunan resmi İlköğretim Okullarındaki yöneticilerin Teknılojiye karşı görüşleri
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu araştırmada, ilköğretim okullarında görev yapan yöneticilerin, teknolojiye karşı görüşleri saptanmaya çalışılmıştır. Araştırma betimsel modeldedir. Veri toplama aracı olarak araştırmacı tarafından geliştirilen “İlköğretim ...
Milli Eğitim Bakanlığıına bağlı okullarda çalışan idarecilerin iş tatminine yönelik bir uygulama
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
İçinde bulunduğumuz dönemde eğitimde yapılan köklü değişikler okul yöneticileri içinde olumsuz bir tutuma neden olmuş ve bu durum da okul yöneticilerinin iş doyumunu olumsuz etkilemiştir. Bu çalışma 2016-2017 eğitim öğretim ...
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından,sınavla ve sınavsız atanan okul yöneticilerinin,etkilili düzeylerine ilişkin öğretmen algıları
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
ÖZET Araştırma; Edirne, Tekirdağ, Kırklareli ili ve ilçelerindeki ilköğretim ve ortaöğretim kurumlarına Milli Eğitim Bakanlığı tarafından sınavla ve sınavsız atanan okul yöneticilerinin etkililik düzeylerine ilişkin öğretmen ...
Meslek Liselerinde modüler öğretim programının uygulanması sürecinde yaşanna yönetimsel sorunlar hakkında yönetici görüşleri
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
2006-2007 eğitim öğretim yılında tüm yurtta meslek liselerinde uygulamaya konulan modüler öğretim programı mesleki eğitim sisteminde önemli değişimleri beraberinde getirmiştir. Bu süreç içerisinde birtakım sorunların çıkması ...
Okulların çevre ile olan ilişkilerine ilişkin velilerin algı düzeyleri (İstanbul ili Bahçelievler ilçesi örneği)
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2003)
ÖZET Okullar çevreden girdi alır, onu işler ve çevreye tekrar çıktı olarak sunarlar, bu nedenle eğitimin aile ile bütünleşmesi gerekir. Ailenin, çocuğun eğitimindeki yeri ve önemi hiç şüphesiz herkes tarafından bilinmektedir. ...
Okul yöneticilerinin teknoloji okuryazarlığının incelenmesi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Teknolojinin eğitim öğretimde kullanılması konusunda okul yöneticilerinin ve öğretmenlerin rolü çok büyüktür. Eğitim-öğretim ortamlarına teknolojiyi entegre etmek ve teknolojiden etkili bir şekilde faydalanmak için okul ...
Okul yöneticilerinin imajları hakkında öğretmenlerin görüşleri
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
İnsanların çoğu hayatları boyunca gerek iş yaşamlarında, gerekse sosyal yaşamlarında insanlar üzerinde nasıl bir imaj bıraktıkları ile ilgilenirler. Çevrelerinde iyi imajlar bırakabilmek isterler. İş yaşamında ve sosyal ...