Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Trakya bölgesinde ayçiçek yağı sektöründe iç kontrol sisteminin etkinliğinin ölçülmesi
(Trakya Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Globalleşme ile gelişen ekonomik ilişkilerin etkisiyle işletmeler fiziki olarak büyüdükçe, işletme faaliyetleriyle oluşan işlemlerin, sayılarının çokluğu ve karmaşıklığı işletme yönetiminin işletme faaliyetlerini doğrudan ...
Türkiye’deki turizm şirketlerinin nakit dönüşüm sürelerinin altı yıllık analizi
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Yirminci yüzyılın sonlarından itibaren, teknolojik gelişmeler inanılmaz bir hızla gelişim göstermeye başlamıştır. Buna paralel olarak rekabet koşulları zorlaşmış, çok uzak ülkelerdeki işletmeler bile birbirlerinin pazarına ...
Küresel markalara yönelik tüketici davranışlarının incelenmesi : Cezayir ve Türkiye örneği
(Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Bu tez Küresel Markalara Yönelik Tüketici Davranışlarını araştırmaktadır.
Araştırmanın temel amacı, Türkiye ve Cezayir’deki tüketiciler küresel marka satın
alma/kullanma tercihlerini incelemek, satın alma davranışları ...