Now showing items 1-2 of 2

    • Pazarlama açısından sponsorluğun etkileri: Bir örnek 

      Kurul, Güvenç (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
      Pazarlama, ürün veya hizmetin üreticilerden tüketicilere doğru, kişilerin ihtiyaçlarının tatmini sağlayacak şekilde akışını sağlayan eylemler bütünüdür. Pazarlama kavramı, üretim yaklaşımı, ürün yaklaşımı, satış yaklaşımı, ...
    • Pazarlama açısından sponsorluğun etkileri: bir örnek 

      Kurul, Güvenç (Trakya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)
      Pazarlama, ürün veya hizmetin üreticilerden tüketicilere doğru, kişilerin ihtiyaçlarının tatmini sağlayacak şekilde akışını sağlayan eylemler bütünüdür. Pazarlama kavramı, üretim yaklaşımı, ürün yaklaşımı, satış yaklaşımı, ...